Annons:
Etiketthinder
Läst 1677 ggr
AnneN
2012-07-24 14:22

Din hunds favorithinder?

Ja vilket Agilityhinder är din hund extra förtjust i?

Velvet älskar gungan och tar varje chans hon kan att springa över den och även över alla gungbrädor hon ser i lekparker.Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Vargafrost
2012-07-25 09:21
#1

Idelma är väldigt förtjust i både A-hindret och samtliga tunnlar. Första gången vi testade agility (omplacering, 4 år när hon kom till mig) rejsade hon igenom alla tunnlar. Tungan ute
Gerpla, 20 veckor, har jag än så länge bara kört tunnlar med, men hon är väldigt intresserad av allt Idelma får göra.

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

Michaela-N
2012-07-31 23:45
#2

Tunnlar, skulle jag tro. Men vanliga hopphinder går an dom också Skrattande

Emaljoh4
2012-08-04 17:53
#3

Hopphindren. Glad

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

 

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Ronja06
2012-08-11 07:45
#4

Ronja gillar vanliga hopphinder. Viggo vippbrädan Och Yim gillar slalomet :)

Mvh Emelie Förlägen

Mixxie
2012-08-11 09:04
#5

Mille gillar verkligen gungan och säcken. Lite konstigt är  det, för i början var han livrädd för båda. Gungan ville han inte ens komma i närheten av. Men nu springer han glatt upp på den haha.

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

mejamylove
2012-08-11 12:52
#6

Meja ÄLSKAR hopphindrena, hon kan springa en egen bana med bara däck o hopphinder, vilket hon även gör ibland -.- :P

Annons:
joheck
2012-08-11 15:10
#7

Hopphinder. Tunneln är ingen hit än så länge. Det är endast dessa två vi har testat hitills.

[Forest]
2012-08-11 21:44
#8

Enja gillar A hindret,balanshinder och tunnlarna

Donna har vi bara visat lite hunder och hon är mer för hopphinder än tunnlarna. Vi kör inte A hinder o balans än med henne pga hon är inte redo för det tycker jag.

jollycox
2012-08-11 22:58
#9

Sessan som jag tävlar med älskar balanshindret. Eller kontaktfältshindrena överhuvudtaget. :)
Cajsa har jag inte märkt om hon gillar något speciellt hinder mer än dom andra, tunnlarna kanske.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

[tildemattson]
2012-08-30 19:31
#10

Tunnlar och hopphinder, tar man en paus i träningspasset springer han genast in i tunnlarna. Och när han rejsar runt med vår Irländska varghund i trädgården hoppar han med glädje över allt om kan hoppas över. Glad

SmileyMalin
2012-08-30 20:20
#11

Balanserhinder för båda :-)

Lilleman som bara är 10 månader och inte får köra några hela Balanshinder är men däremot har tränat 2+2 sedan han var liten valp kan rusa tvärs över hela planen bara för att ställa sig på ett Kontaktfält :-) Ibland går det dessutom knappt att få honom därifrån.

Så jag kan gissa vad vi kommer diska oss på när det väl är dags att ge sig ut på tävlingbanan ;-)

CelsiusT
2012-08-31 12:07
#12

Min hund älskar tunnlarna, det går att hålla sån ohygglig fart i dom så det är  den bästa kombinationen. Han älskar också A-hindret och balansbommen, dock ej vippen då den rör sig lite äckligt.

Hopphindren är väl kul men det är mest en transportsträcka mellan dom roliga hindren. När han varit duktig så skickar jag honom oftast på A:et eller bommen som belöning. Tunnlarna är ju snäppet bättre så det blir mer jackpottbelöning.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Kitten86
2012-09-01 21:38
#13

Min hund älskar alla hinder men favoriterna kommer i rangordningen Balanshinder (speciellta a-hindret), tunnel och säck.

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Annons:
Upp till toppen
Annons: