Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1199 ggr
Frida B
8/9/12, 11:20 PM

kul med agility ifokus!

kul att det äntligen blev av! har följt tråden inne på HiF om denna sajten men upptäckte den först nu.. hur långe har den funnits? kul med agility!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Vargafrost
8/10/12, 11:43 AM
#1

Kul att den uppskattas!
Sajten blev lanserad igårkväll, så den är riktigt färsk. Glad

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

Ronja06
8/10/12, 6:03 PM
#2

Heja! Har velat ha agility.ifokus sedan jag blev medlem på själva iFokus! Alltså - sedan jag var 14 år gammal. Hela 5 år!

Mvh Emelie Förlägen

Frida B
8/10/12, 7:24 PM
#3

ja kul att det äntligen blivit av :) även fast jag inte har hund själv är det ju ändå roligt!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Vargafrost
8/10/12, 7:36 PM
#4

#2 Då misstänker jag att den är efterlängtad! Flört

#3 Agility är ju heller inte bara en hundsport, så att ha en hund, eller hundintresse, är definitivt inget krav för att få vara med i gemenskapen. Glad

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

nadilda
8/10/12, 9:34 PM
#5

Jätte kul med en sajt om agility! Min hund Dolly och jag ska börja träna agility, men än så länge är hon bara 16 veckor :D Tränar också lite agility med hamstrarna :-)

Luckysoul
8/10/12, 9:47 PM
#6

Jättekul att någon ville starta upp agility iFokus =) Bra stämning är här också! =)

Annons:
Letfors
8/11/12, 12:49 AM
#7

Tycker att det är jätte kul med agility iFokus, tro att det kommer lätt att bli mitt favorit forum :) hoppas att det kommer hit många agilitynördar utifrån, lite som agilitylistan hade vart perfekt!

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

Upp till toppen
Annons: