Annons:
Etikettallmänt
Läst 1020 ggr
Emaljoh4
2012-08-26 14:40

Hur gör ni på vintern?

Hur gör ni med träningen på vintern?

Tränar ni ute, i ridhus, någon form av inomhushall? Ja, hur gör ni? Glad Eller har ni kanske några vilomånader på vintern?

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

 

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Annons:
Kitten86
2012-08-26 16:39
#1

De träningar som blir under vintertiden, blir i ridhus för vår del. Annars så blir det mest vila från agility, en tid att smälta alla intryck…

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Letfors
2012-08-26 16:58
#2

Vi har sådan otroligt tur att vi är på en bk där det finns en grusplan som skottas på vinten, så vi kan träna nästa som vanligt. Kollar alltid av planen inna träning efter is fläkar mm och tränar lite mindre(bårde kortara pass och färre träningstillfällen) nä det är väldigt hårt i marken. Har även kompliterat dena träning med ridhus och inomhus hall, då gruset kan bli aningen stumt, så jag vill träna på ett BRA underlag enmallan åt!

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

[Penny&Skoja]
2012-08-26 18:00
#3

Min kommer att få träna korta pass varannan vecka sedan få en paus på ca 2 månader är det tänkt . tycker det är viktigt att dom får en riktig semester

Simlover
2012-08-29 07:35
#4

Jag tränar lydnad för hundarna ändå ska vara i fokus och bara köra agilityn därefter på sommarn. Så man inte behöver "börja" om efter vintern.

Ronja06
2012-08-30 00:40
#5

Det blir agility på grusplan, inomhushall och ridhus för vår del. Även om agilityn mer eller mindre ligger på hyllan under vintern. Tycker det är bra med uppbehåll från agilityn för att tagga till ordentligt till vårens/sommarens säsong. :)

Mvh Emelie Förlägen

Lojs
2012-08-31 12:03
#6

Vår klubb brukar hyra ridhus, men i år blir det nog några pass i Halmstad hundarena istället.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Upp till toppen
Annons: