Annons:
Etikettbilder-filmer
Läst 1432 ggr
Mixxie
9/6/12, 1:02 PM

Älskar denna video...

Är det bara jag som gillar denna video? Skrattande

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

Annons:
Vargafrost
9/6/12, 1:49 PM
#1

Den är riktigt bra! Skrattande

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

Michaela-N
9/6/12, 6:56 PM
#2

Vilken bra video!
Minns i sjuan när man i Engelskan skulle ha ett föredrag om en sport… Idrotts-hatare som jag är, bad om att få göra om Agility istället för som mina kompisar; fotboll, tennis, handboll, rugby, golf osv..

Vissa ur klassen tyckte såklart det var konstigt att klassa det som en sport, men men… Och att berätta om agility på engelska var inte det lättaste. Glad

SmileyMalin
9/6/12, 7:04 PM
#3

Jag blir mest gald över att se lite rasbredd :-) att inte alla länder bara har massa bordecollies och sheltisar i landslaget!

Frida B
9/7/12, 9:29 AM
#4

wow häftig video!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Moast
9/7/12, 5:04 PM
#5

Önska att jag hade haft några så pass duktiga hundar!;)

Emaljoh4
9/8/12, 2:12 PM
#6

Klart agility är en sport! Skrattande

Iallfall om du frågar mig Glad

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

 

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Annons:
Moast
9/8/12, 7:54 PM
#7

klart annars hade väll inte hästhoppning varit en sport vad e skillnaden liksom att man inet sitter på hunden? =)? haha.-

CelsiusT
9/13/12, 6:52 PM
#8

Minns att killarna i klassen inte tykte att hästsport var en sport. Efter mkt dividerande kom vi fram till att det kanske var en sport. Då drog jag upp hundsport och främst agility. Men nej, dååå slog dom heeelt bakut. För det kunde definitivt inte vara en sport. Men argumentet att det är djuret som gör prestationen =S ?

Medarbetare på westernridning.ifokus

joheck
9/13/12, 7:29 PM
#9

Åhhh vad roligt det ser ut! Jag vill också! Och självklart är det en sport, jag dör ju nästan när vi bara tränar utanför lägenhetenTungan ute.

[EllenAlicia]
9/16/12, 2:25 PM
#10

den var ju grym :D

Sahara&Dennis
10/1/12, 7:34 AM
#11

Grym alltså! :D Och alltså, agility inte en sport?! Gå en prova på kurs, här, ni kan få låna Dennis! ;D (Eller kanske inte… Jag vill ha min stora kärlek för mig själv… o3o)

Upp till toppen
Annons: