Annons:
Etikettträning
Läst 1517 ggr
Michaela-N
10/29/12, 6:14 PM

Täcke före/efter träning?

Har ni täcke på hunden före/efter träning? Vilket?

Annons:
MartinaLarsson
10/29/12, 8:21 PM
#1

yes, back on track! :)

SmileyMalin
10/29/12, 9:38 PM
#2

Japp. Back on track. Fast bara när det är kyligt ute såklart ;-)

smurfan-13
10/29/12, 9:46 PM
#3

Beror på vädret, men har en hund som fryser lätt, så det är alltid med och ofta på. Använder obtack som jag tycker är helt oslagbart när det kommer till täcken!

Emaljoh4
10/30/12, 8:20 PM
#4

Jag har BoT till Moa. Glad

Men inte på sommaren dock.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

 

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Kitten86
10/30/12, 8:37 PM
#5

Främst på vintern eller när det är kallt. Oftast åker det på efter träning eller mellan (medans man har paus). Innan ser jag till att värma upp honom nogrant och vara i rörelse mycket innan man tränar samt att börja smått och öka successivt så att alla sener, muskler och leder är med på noterna. Just nu används ett hemmasytt värmetäcke men planerna är att köpa ett BoT här tills vinterträningen.

Är dock lite i valet och kvalet om jag ska införskaffa ett vanligt eller ett sånt "nättäcke"… Spelar det någon roll egentligen, ni som har och använder BoT?

Är det riktigt kallt ute låter jag hellre bli att träna, blir det träning så isåfall blir det iaf inget hårt.

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

CelsiusT
10/30/12, 8:55 PM
#6

Nej det brukar jag inte ha. Använder inte täcken så mkt, varken på häst eller hund. Jag går igång och går av ordentligt. När det är riktigt kallt så brukar jag inte träna.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Annons:
Mixxie
11/1/12, 5:35 PM
#7

Jag brukar använda back on track, fast bara då det är lite kallare :)

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

Qepta
11/1/12, 10:12 PM
#8

Har BoT täcke till Izor.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

[Zipzee]
11/2/12, 7:02 PM
#9

BoT både före och efter då jag har en nakenfis som snabbt blir kall när han inte rör sig :)

Cassii
11/3/12, 12:41 AM
#10

Har ett BoT under det kalla året :)


Upp till toppen
Annons: