Annons:
Etiketttävling
Läst 1354 ggr
Qepta
2012-11-06 20:15

Agility debut imorgon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon ska vi debutera i agility. Jag är inte alls förberedd på detta, vet inte hur det kommer att gå. Vi har inte tränat speciellt mycket.

Det är skolan som arrangerar tävlingen (går hund linje) och måste delta. Får en känsla av att detta kan sluta huuuur som helst! Min handling är bokstavlingtalat kass. Nåja, roligt kommer vi att ha i vilket fall.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Annons:
[_hsleiufhbtv]
2012-11-06 20:18
#1

Lycka till! :)

Frida B
2012-11-06 20:25
#2

lycka till! och ha roligt!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Qepta
2012-11-06 20:37
#3

Tack! Roligt kommer vi absolut att ha, vi har alltid roligt när vi kör agility. Det har vi alltid när vi tränar agility då båda tycker att det är riktigt roligt. Glad

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Vargafrost
2012-11-06 22:58
#4

Huvudsaken är ju att det är roligt, och det är ju perfekt att få köra inofficiellt på "hemmaplan" första gången man tävlar. Håller tummarna här hemma! Glad

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

Qepta
2012-11-06 23:09
#5

#4 Verkligen. Ska bli spännande, ska se om någon kan filma loppet så kan jag visa er hur det gick. Glad

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Qepta
2012-11-07 15:40
#6

Då va tävlingen avklarad.

Vi kom 4:a i den lätta klassen och 2:a i den svåra. Är så stolt över min prins, han skötte sig utmärkt, hade jag varit ett bättre handler hade vi vunnit tävlingen. Han är ju snabb som sjutton. Glad

Detta firar Izor med färska älgben som jag fick av en klasskompis!

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Annons:
Vargafrost
2012-11-07 17:36
#7

#6 Starkt jobbat! Grattis! Skrattande

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

Qepta
2012-11-07 19:24
#8

#7 Tack tack! Det könns riktigt bra, nervositeten försvann när jag kopplade lös honom och satte honom framför hindret. Ojojoj vilken glad kille jag hade, när vi skulle köra den svårare klassen så tog han ett par hinder själv. Skäms Tack och lov var det innan vi hann förbereda oss så det räknades inte!

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Vargafrost
2012-11-07 22:01
#9

#8 Men det är ju klart, det är ju så kul! Flört Skönt att nervositeten försvann, då är det bara att köra officiellt när ni känner er redo sedan. Oskyldig

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

Emaljoh4
2012-11-09 19:30
#10

Vad kul att det gick så bra för er! Skrattande

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

 

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Qepta
2012-11-09 19:55
#11

Tycker jag också! Skrattande

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Upp till toppen
Annons: