Annons:
Etiketttävling
Läst 1311 ggr
[Penny&Skoja]
11/6/12, 8:32 PM

Piteå

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som ska till piteå den 17-18 november och tävla?

Isfall vilken klass och vilken ras =)

Själv ska mjag starta min sheltie i klass 2 har än så länge bara kört klass 2 två ggr i vardera klass . Om hon inte reagerar på ridhuset kommer jag inte ha en chans då det inte finns så mycket träningsmöjligheter och hon blir grymt taggad om vi inte kört igenom några dagar innan ^^ Och sambon ska köra med sin långhåriga collie i klass 1 även dom är uppflyttade i hoppklass 2 men väljer att köra ettan året ut då dom inte känner sig mogen för en högre klass än

Annons:
[Penny&Skoja]
11/6/12, 8:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sambon och hans collie bobby

Vargafrost
11/6/12, 10:56 PM
#2

Jag ska inte dit och kolla (och har ingen tävlingshund), på tok för långt bort. Men jag håller tummarna för att det går bra för er! Glad

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

jollycox
11/6/12, 11:03 PM
#3

Jag och min syster ska dit. :) Jag ska tävla med en bichon frisé i klass 1, small. Vet inte om syster anmälde både hoppklass och agility. Min syster ska debutera med vår yngsta hund, wheaten-hanen Blixten, large, klass 1, vet inte där heller om det är i både hopp och agility. Sen ska hon tävla med Blixtens mamma, medium, i hoppklass 2(tror jag) och agility klass 1.
Detta blev lite rörigt, jag ska fråga henne hur hon anmält och återkommer :P

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

[Malin3033]
11/9/12, 4:45 PM
#4

Jag ska tävla med mina sheltiesar Ronja (klass III) och Cora (klass I/II) :)

jollycox
11/9/12, 4:51 PM
#5

Cajsa och Sessan är anmälda i båda klasser och Blixten i hoppklass.
Vet inte längre om vi ska fara och tävla, min syster fick förhinder, som det ser ut åker jag ena dagen och tävlar med alla hundar.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

[Penny&Skoja]
11/9/12, 5:07 PM
#6

Vad kul =) Jag är galet nervös faktiskt =) Första gången i ridhus =)

Annons:
jollycox
11/15/12, 11:24 AM
#7

Nu är det nog bestämt hur det blir. Jag åker söndag och tävlar med Blixten och Sessan(bichon). Dock blir det lite svårt att beräkna när man ska vara där iomed att klass 1 startar sist.. Har ni någon aning?

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

[Sniff]
11/16/12, 12:54 PM
#8

Åh jag skulle vilja åka dit och kika!

Upp till toppen
Annons: