Träning

Hund träningskompis

2013-04-02 22:16 #0 av: nathalieswahn

Hejsan jag är 22år o tävlar lydnad agillity o snart rally lydnad.
Har en Pom hane o en briard tik som ja tävlar med. Jag letar efter någon i Valbo Gävle området som är sugen på att träna tillsammans med mig :) ser gärna att ni är insatta i lydnads världen :) så vi kan lära av varandra :) är uppflyttat till lydnads trean med min Pom o briarder har ja börjat träna sök med nu för lydnaden är avklarad :) skulle ni va intresserad av att träna ihop bara o höra av dig :) eller om du vill fråga nått :)
Mvh: Natta

Anmäl
2013-04-03 16:57 #1 av: Emaljoh4

Välkommen till sajten Natta! 

Bor tyvärr inte i närheten av Gävle, men hoppas du hittar någon träningskompis där. Ler

Har du skrivit på eran klubbs hemsida och frågat efter träningskompisar? Du kanske får napp där. Ler

Anmäl
2013-04-03 18:52 #2 av: nathalieswahn

Hej tack så mkt :)
Ja har inte frågat på min klubb just för att de är många otrevliga människor där och jag försöker bryta mig ur den trenden lite granna :)
Men tack så mkt för tipset :)

Anmäl
2013-04-03 19:10 #3 av: Vargafrost

Välkommen!
Det finns ingen klubb i närområdet du kan slänga ut frågan hos?
Vet annars att det finns en del "gemensamma hundpromenader"-sajter på Facebook, har dock ingen koll på om det kanske finns någon för Gävle-området? Glad

Anmäl
2013-04-03 20:09 #4 av: nathalieswahn

Ja smart kan ju fråga på andra klubbar har väldigt många i Gävle :) ajo vi har många hund grupper o har varit med o gått på alla från olika områden o ingen är tävling intresserad jätte tråkigt :( men ja ska höra med den närmsta klubben o se om ja får sätta upp en lapp där :)
Ja har redan en agillity träning kompis men vore fint o ha nån o bolla ideer med på lydnaden också :) Tack så mkt för tipsen :)

Anmäl
2013-04-04 13:33 #5 av: Vargafrost

Håller tummarna för att du hittar någon träningskompis! Glad

Anmäl
2013-04-04 19:00 #6 av: nathalieswahn

Ja tack så mkt :)

Anmäl
2013-04-06 19:36 #7 av: Vargafrost

Förresten, har du kikat in på Tävlingshundar? Där finns det en del lydnadsfolk, kan hända att det finns någon i dina trakter. Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.