Annons:
Etikettträning
Läst 1493 ggr
nathalieswahn
2013-04-02 22:16

Hund träningskompis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan jag är 22år o tävlar lydnad agillity o snart rally lydnad. Har en Pom hane o en briard tik som ja tävlar med. Jag letar efter någon i Valbo Gävle området som är sugen på att träna tillsammans med mig :) ser gärna att ni är insatta i lydnads världen :) så vi kan lära av varandra :) är uppflyttat till lydnads trean med min Pom o briarder har ja börjat träna sök med nu för lydnaden är avklarad :) skulle ni va intresserad av att träna ihop bara o höra av dig :) eller om du vill fråga nått :) Mvh: Natta

Annons:
Emaljoh4
2013-04-03 16:57
#1

Välkommen till sajten Natta! 

Bor tyvärr inte i närheten av Gävle, men hoppas du hittar någon träningskompis där. 🙂

Har du skrivit på eran klubbs hemsida och frågat efter träningskompisar? Du kanske får napp där. 🙂

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

 

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

nathalieswahn
2013-04-03 18:52
#2

Hej tack så mkt :) Ja har inte frågat på min klubb just för att de är många otrevliga människor där och jag försöker bryta mig ur den trenden lite granna :) Men tack så mkt för tipset :)

Vargafrost
2013-04-03 19:10
#3

Välkommen!
Det finns ingen klubb i närområdet du kan slänga ut frågan hos?
Vet annars att det finns en del "gemensamma hundpromenader"-sajter på Facebook, har dock ingen koll på om det kanske finns någon för Gävle-området? 🙂

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

nathalieswahn
2013-04-03 20:09
#4

Ja smart kan ju fråga på andra klubbar har väldigt många i Gävle :) ajo vi har många hund grupper o har varit med o gått på alla från olika områden o ingen är tävling intresserad jätte tråkigt :( men ja ska höra med den närmsta klubben o se om ja får sätta upp en lapp där :) Ja har redan en agillity träning kompis men vore fint o ha nån o bolla ideer med på lydnaden också :) Tack så mkt för tipsen :)

Vargafrost
2013-04-04 13:33
#5

Håller tummarna för att du hittar någon träningskompis! 🙂

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

nathalieswahn
2013-04-04 19:00
#6

Ja tack så mkt :)

Annons:
Vargafrost
2013-04-06 19:36
#7

Förresten, har du kikat in på Tävlingshundar? Där finns det en del lydnadsfolk, kan hända att det finns någon i dina trakter. 🙂

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

nathalieswahn
2013-04-06 20:35
#8

Nä gu va smart den har ja missat :) tack så mkt :)

Upp till toppen
Annons: