Annons:
Etiketttävling
Läst 1857 ggr
CelsiusT
5/16/13, 12:25 PM

Värmlandsrallyt 2013

Det är en ganska stor tävling vad jag förstått va? Det är ju för det första en 4 dagars och det är redan nu 153 anmälda till första dagen, det är ju ännu två månader kvar så det låter väldigt mycket.

Är det någon härifrån som planerar att åka dit, eller kanske redan har anmält sig?

Medarbetare på westernridning.ifokus

Annons:
Cassii
6/9/13, 8:01 PM
#1

Jag ska dit de två första dagarna :)


Emaljoh4
6/10/13, 9:22 AM
#2

Det är för långt bort för mig. 😕

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

 

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

SmileyMalin
6/10/13, 7:31 PM
#3

Jag ska dit med min mamma och mina döttrar :-) 

Vi ska bo på camping i Karlstad men tävlar bara lör,sön, tis. Också tar vi en vilodag på måndagen eftersom det är lite väl långt att åka den dan ;-) Verkligen synd att dom inte kör alla fyra dagar i Karlstad!

CelsiusT
6/11/13, 12:56 PM
#4

Jag funderar på att anmäla mig dit. Tänkte först åka alla dagarna, men det är så jäkla långt att åka upp till torsby (det blir ju dessutom några hundralappar extra för resan). Så funderar på att som #3 tävla i karlstad och sedan kil på tisdagen. Väldigt synd att det inte är på närliggande klubbar, tex kil, forshaga och karlstad.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Vargafrost
6/11/13, 6:02 PM
#5

Kommer tyvärr inte att åka.
Kommer det att livesändas från Värmlandsrallyt?

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

Michaela-N
7/19/13, 4:19 PM
#6

Vi var inte där i år, men om det blir nästa år igen (vilket inte var helt säkert tydligen) så skulle jag gärna åka dit och kolla eller kanske till och med tävla själv.

Annons:
Cassii
7/19/13, 9:54 PM
#7

#6 Annars kan jag nog garantera det blir någon annan veckotävling (:


Michaela-N
7/19/13, 10:27 PM
#8

#7 Det var ju tal om Slottshoppet iaf. Vi får väl hoppas på det bästa! :)

Cassii
7/19/13, 11:21 PM
#9

#8 Då hoppas jag hellre på slottshoppet :)


CelsiusT
7/20/13, 11:16 AM
#10

Slottshoppet? Var är det isf? Jag gillar värmland så jag hade gärna sett att det blir där nästa år också. Men jag tycker det är lite tråkigt att en av dagarna är i Torsby, så långt bort. Vi skippade Torsby och tog ledigt den dagen, åkte och plockade jordgubbar istället.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Cassii
7/20/13, 3:34 PM
#11

#10 Slotteshoppet var förra året arrangerat av Uppsala :) Så det låg vid uppsala förra året :)


Cassii
7/20/13, 3:36 PM
#12

#10 det låg vid wiks slott :)


Upp till toppen
Annons: