Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1000 ggr
Vargafrost
2013-07-04 11:59

Lägga ner agilitystjärnan?

Jag tänkte nu faktiskt ta en allmän fråga där även ni medlemmar kan vara med och påverka.
Som ni kanske har märkt har jag varit rätt seg med Månadens Agilitystjärna senaste tiden (och ja, jag är medveten om att maj månads fortfarande är uppe). Det är, och lär vara ett tag framöver, mycket irl för min del, och jag har tusen andra bollar i luften samtidigt som jag försöker styra upp.

Så, hur känner ni kring agilitystjärnan? Är det något vi behöver på forumet? Ska upplägget ändras? Byta ut till utmaningar?

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

Annons:
[MinIda]
2013-07-04 12:41
#1

Tycker det är en rolig sak att ha här inne på forumet. Men det beror ju helt enkelt på. Men vad blir det med de andra agilitystjärnorna detta år som vunnit ?  🙂

Michaela-N
2013-07-04 19:26
#2

Jag hjälper gärna till att hålla i det om det enda som är problematiskt för dig är att ha tid att fixa med det :)

Vargafrost
2013-07-05 09:05
#3

#1 Jo, visst är det det. Men det krävs ju också både tid och engagemang. Dom som redan är framtagna för året påverkas inte, utan kommer ändå att tävla om årstiteln. 🙂

#2 Det borde absolut gå att lösa på det viset, kan ju höras lite närmare om det privat. 🙂

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

[MinIda]
2013-07-05 09:07
#4

#3 Jo, det är jag fullt medveten om. Men hoppas ni löser det 🙂

Upp till toppen
Annons: