Annons:
Etikettträning
Läst 634 ggr
Frida B
2013-09-07 08:23

Äntligen!!

Äntligen är jag och Nimbus anmälda till en agilitykurs! Jag är så taggad, det kommer att passa honom så bra! Kan inte vänta tills kursen börjar 😃 Kände bara för att dela med mig av min glädje! Är dock väldigt nervös redan nu… 🤐

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
fridaaocrazy
2013-09-07 09:54
#1

Åh vad kul!! Har gått en halv kurs med min fjant som jag nu har slutat på för den var så dålig men ska börja på fortsättningskurs redan nu på tisdag och det ska bli jätte spännande!! :D

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

Frida B
2013-09-07 14:26
#2

#1 trist att det var dålig, vad var det som inte var så bra? :/
Hoppas ni får det roligt på den andra kursen! :D

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

fridaaocrazy
2013-09-07 14:43
#3

Dom lärde inte ut hur man gjorde. Man fick göra banan och plocka bort det hunden inte kunde när man körde, varav man aldrig fick lära sig någonting. Dom hjälpte mig 2ggr med vippen, men det var allt. :-

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

Frida B
2013-09-07 14:46
#4

Trist :/ Hoppas det blir bättre på den nya kursen!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

fridaaocrazy
2013-09-07 14:49
#5

Ja, hoppas jag med! Fast dom som håller i kursen tävlar SM så jag satsar stenhårt på att det SKA gå bra nu x)

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

Sugar Mist
2013-09-07 21:56
#6

Gah, tänk om Opsis någon gång kunde fatta att hundar faktiskt är ofarliga och inte behöver skällas ut, så kanske jag kunde gå en kurs jag med xD

-

Annons:
fridaaocrazy
2013-09-08 00:10
#7

#6 haha x) Crazy blev helt galen när han förstod att han var lös bland alla hundar och hinder första gången men sen vande han sig och det går jätte bra nu :) Du kan ju alltid testa att i alla fall vara med på en klubbdag om du frågar snällt och där har ju folk med sina hundar :)

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

IngaTrnqvist
2013-09-08 00:23
#8

Vad roligt! 😃 
Jag och Brownie ska också gå agilitykurs, börjar nu på måndag 🙂

Frida B
2013-09-08 10:52
#9

#6 det kommer, han var ju jätteduktig på förra hundpromenaden! Bara lite skäll i början :) #8 vad kul! :D lycka till!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Jetaime
2013-09-08 15:34
#10

Kul! Ska också börja kurs nu i september :) Nybörjarkurs! Ska bli jätteskoj!

Upp till toppen
Annons: