Annons:
Etikettallmänt
Läst 485 ggr
[annajohannas]
9/21/13, 10:01 AM

Godmorgon på er här på agility

Här är strålande väder, men lite kallt.

Idag får det bli personsöksträning, för jägarna springer runt i skogen och jagar. Man vet ju aldrig, de kanske skjuter fel😉.

Vad skall ni hitta på?

Hoppas att ni alla får en trevlig dag, med era hundar (även andra djur, om ni har det).

Annons:
Frida B
9/21/13, 10:35 AM
#1

Här är det kallt som sjutton men lite blå himmel tittar fram bland molnen ändå. Idag har jag och nimbus redan kommit igång och tränat, tränade inkallning och lösgående på morgonpromenaden. Det gick riktigt bra, cyklade förbi två stycken men han brydde sig inte! Sedan blev han rädd för någonting i skogsdungen och stack men jag hann bryta honom innan han kom för långt och han avbröt sin flykt och kom tillbaka till mig! Det finns hopp för honom ändå! Sen tror jag inte vi ska göra så mycket mer idag än att träna lite inomhus, gå mysiga promenader och lite sånt. Jag ska vara hemma och plugga djurens biologi, så det blir en slappardag för i alla fall nimbus.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Sugar Mist
9/21/13, 11:09 AM
#2

Idag blir det lösträning och staketbygge, klossträning och slapp, kanske någon långis :)

-

Upp till toppen
Annons: