Annons:
Etikettoff-topic
Läst 743 ggr
[annajohannas]
2013-09-27 09:56

Godmorgon på er här på agility

När jag vaknade i morse var det vitt ute, och kallt. Det knastrade under fötterna, när jag och Bettan var ute på morgonbestyren. Nu vet vi ju vad vi går tillmötes. Det är både på gott och ont, men vi kan ju inte göra så mycket åt det.

Annons:
Frida B
2013-09-27 22:51
#1

Här var det 2 minusgrader och jag skulle till stallet… Det var bara att ta på vinterjackan, halsduken, vantarna, tjocktröjan och vinterskorna och ge sig iväg. Väldigt synd, då jag älskar värme och hatar kyla. Var dock skönt att få komma in i ett varmt stall och få greja med hästarna en stund. Även fast jag har lite för stor respekt för hästar.

(För er som inte vet det går jag en natudbrukslinje där vi varannan Fredag är i ett stall tre timmar, och jag måste gå dit. Alltid nervöst i början, men sedan släpper det.)

Hur tycker lilla valpen om kylan? :) För det var väl du som hade en valp?

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[annajohannas]
2013-09-28 02:21
#2

#1 Japp, hon är bara 4 månader😃. Hon tycker absolut inte om kylan. Redan inne tycker hon att det kan vara lite kyligt, och framför allt på kvällen/natten ligger hon under täcket😉. Får nog sticka en tröja till henne, nu medans hon växer. När hon är växt färdigt, så skall jag köpa ett täcke till henne.

Upp till toppen
Annons: