Annons:
Etikettträning
Läst 824 ggr
Frida B
10/13/13, 3:27 PM

Nervös!

Om en och en halv timma börjar agilitykursen! Är så spänd, har aldrig varit där jag ska gå förrut och har ingen aning om hur det är eller så… Berätta gärna om eran första gång! Var ni lika nervösa som jag är just nu?

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Sugar Mist
10/13/13, 4:47 PM
#1

 Hur gick det, skötte sig Nimbus lika bra som igår? :)

-

Jetaime
10/13/13, 7:10 PM
#2

Nej jag var inte alls nervös! Jag tycker bara det skulle bli skitkul och var supertaggad! :D

Dock hade jag varit där innan och jag kände ett par stycken på kursen sen innan och dessutom är det min hunds systers matte som är instruktör ;)

Och jag visste att Zuki skulle sköta sig, det gör hon alltid 😇 och är en sån underbar och glad hund!

Frida B
10/13/13, 10:45 PM
#3

Allt gick jättebra! Trots skällande hundar och utan koppel hade han fullt fokus på mig och svansen gick i ett, detta passade nimbus perfekt! Vi hade så kul, dock var det lite svårt att hänga med i hans tempo.. Haha! #2 vad skönt att känna någon, jag kände ingen :s härligt att det gick bea för er med!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Sugar Mist
10/13/13, 10:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Duktiga Nimbus!! Ni är superbra tillsammans!!🙂

-

Frida B
10/14/13, 7:51 AM
#5

Haha vilken härlig bild på honom! Tack så mkt!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Jetaime
10/14/13, 8:57 AM
#6

#3 Ja det var rätt skönt faktiskt :) Vi var dessutom tre stycken från samma ställe som samkörde, dock kände jag ingen av dom så väl heller, men ändå :)

Däremot första gången jag skulle på vallningskurs och in till fåren, DÅ var jag MEGANERVÖS och kände mig sjukt dum, och kände ingen heller ;) Samt att det var nått sm jag aldrig gjort innan.

Annons:
Upp till toppen
Annons: