Annons:
Etikettsmådjur-hinder-inlärning
Läst 1547 ggr
Blodfot
11/22/13, 1:18 PM

råttagility!

Hur börjar man? vad behöver man? Kan inget om just denna sorts agilyty bara hund! så snälal hjälp!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Annons:
Frida B
11/22/13, 1:22 PM
#1

Det är exakt samma sak skulle jag tro, bara att det är mindre hinder :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[MinIda]
11/22/13, 2:42 PM
#2

Det är samma sak som med hund. Bara lite svårare att få dom kanske att hålla på med det. Men om man har tålamod, så då går det. 👍

Workingdog
11/25/13, 10:44 PM
#3

När jag körde det (för många år sedan, var väl runt 6-7 år då) Så visade jag mycket med godis över och under hinder osv. Tillslut så började även farten komma och så tyckte dom att det var riktigt roligt :) Har du honor eller hanar? För honor är, enligt mig, mycket lättare, då de är mer aktiva och alerta än vad hanar är så det är lättare att köra agility med honor :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

Blodfot
11/26/13, 6:54 AM
#4

har tre honor!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Mapel
11/29/13, 5:19 PM
#5

Att köra agility med tott är fantastiskt roligt! Har 5 honor hemma som jag kört och till viss del kör agility med men dock inte så mkt på senaste tiden. Det är otroligt roligt. Vi klickade in hindrena och det som de kan bäst är hopp, däcket och slalom. Vi byggde våra hinder i trä själva men man kan såklart fixa ihop av vad som egentligen. 

JAg länkar till vår blogg och om du går in på "träning" så har du i början en hel del bilder och videos på när vi började med agilityn. :) 

http://rattboet.weebly.com/traumlning.html

Upp till toppen
Annons: