Annons:
Etiketttävling
Läst 1257 ggr
[Neoverona]
3/3/14, 3:39 PM

Tävling Bollebygd 20/4

Någon som ska hit och tävla, eller kanske bara kolla? Funderar på att anmäla Nox om han kan fokusera, uppföra sig och köra på våran första agility inomhusträning nästa vecka! Gäller för min del också såklart.. Det blir då våran debut tillsammans om jag anmäler :)

Annons:
Sugar Mist
3/3/14, 6:17 PM
#1

Är det utomhus drar jag nog med Flynn för miljöträning där :)

-

Frida B
3/3/14, 6:24 PM
#2

Åh! Ska nog dit och fota :) Om jag inte kan ställa upp med Nimbusen, men tror inte vi är redo för det än… :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Sugar Mist
3/3/14, 6:47 PM
#3

#2 Jooooooo, kör hårt! ;D

-

Frida B
3/3/14, 7:44 PM
#4

#3 HAHA du såg oss förra gången på bk? Nimbus kommer sätta sig och skita på plan, i swear!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Sugar Mist
3/3/14, 7:47 PM
#5

#4 Det blir nog bra ;D

-

Michaela-N
3/3/14, 8:12 PM
#6

Självklart ska ni dit, ta det som träning :)

Annons:
[Neoverona]
3/3/14, 9:10 PM
#7

#1 Det är utomhus :) #6 Absolut, vi tar allting som träning och inget som tävling :)

Sugar Mist
3/3/14, 9:27 PM
#8

#7 Dåså, då tror jag att jag åker dit med miffovalpen och kikar :)

-

Lojs
3/3/14, 11:05 PM
#9

Jag ska döma där. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

MelliPirelli
3/4/14, 12:41 PM
#10

Då pojkvännen bor i närheten kanske jag åker dit och kollar!

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

VStromberg
3/7/14, 10:28 AM
#11

Tyvärr så bor jag en bit bort nu för tiden..

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

hund_katt
3/9/14, 7:51 PM
#12

ligger tyvärr för långt bort, annars hade jag kommit och kollat :)

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

VStromberg
3/11/14, 11:27 AM
#13

Vad är det för klasser? :)

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Annons:
[Neoverona]
3/11/14, 12:34 PM
#14

#13 Klass 1 (alla storlekr, dubbel agilityklass :)

[Neoverona]
3/20/14, 2:20 PM
#15

Anmälde igår, vi kör en liten träning innan på agility KM:et i helgen. Ska bli roligt och spännande! :)

Frida B
3/20/14, 4:57 PM
#16

Jag är tydligen inte hemma då, utan i varberg, annars hade jag tävlat med Nimbus. Blir den 1:a maj ist i Alingsås!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Lojs
3/20/14, 5:00 PM
#17

#16 Haha, och jag som bor i Varberg åker härifrån för att döma i Bollebygd den dagen. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Frida B
3/20/14, 5:04 PM
#18

#17 ja men jag är pank, så har inte råd att åka taxi, buss och tåg då haha… Vilket jag måste isf ^^ Kan inte ta bilen, för har inte körkort…

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Lojs
3/20/14, 5:10 PM
#19

#18 Hmm, du skulle ju kunna åka med mig om du vill, men då blir du troligtvis tvungen att vara där hela dagen. Jag får ju betalt för resan så det är gratis. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Frida B
3/20/14, 5:34 PM
#20

Snällt att du erbjuder dig! Men ska fira påsk med familjen, så ville undvika att vara där hela dagen ;)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Lojs
3/20/14, 7:40 PM
#21

#20 Ok, jag förstår. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

DixieBC
3/22/14, 5:54 PM
#22

Jag åker nog ner och kollar, bra miljöträning för Dixie också! :)

Besök gärna min blogg - Minsvartvita

Sugar Mist
3/22/14, 6:02 PM
#23

#22 Vad sägs om att träffas? :D

-

DixieBC
3/22/14, 6:10 PM
#24

#23 Mer än gärna! :D Får nog ta bussen ner till Gbg, men vet inte riktigt hur jag ska ta mig till Bollebygd, antar att det går bussar från gbg dit också?

Jag ska kolla med pappa om han kan köra ner mig annars, skulle vara riktigt kul att träffa er! :)

Besök gärna min blogg - Minsvartvita

Sugar Mist
3/22/14, 6:45 PM
#25

#24 Jag ska kolla lite på västtrafik, isåfall kan vi ju träffas på centralen och ta sällskap dit? :)

-

DixieBC
3/22/14, 7:07 PM
#26

#25 Ja precis! Det kan vi ju göra :)

Besök gärna min blogg - Minsvartvita

Ronja06
4/2/14, 11:02 PM
#27

Jag ska dit som fotograf. Pojkvännen tävlar sin BC så kommer även stå och heja vid kanten.

Mvh Emelie Förlägen

Annons:
[Neoverona]
4/3/14, 3:54 PM
#28

#27 Jag vill då se lite bilder på min fula galning Emelie ;)

Lantz91
4/22/14, 12:18 PM
#29

Lojs, kände inte igen dig på tävlingen! Var med som funktionär, hinderfix och tidtagning några gånger. Tävlade även själv med min dp. Köpte panthera av dig för lite mer än 2 år sedan :)

Lojs
4/22/14, 3:47 PM
#30

#29 Jaså, jag kände visst inte igen dig heller. =) Det var jag som var domare och gick med luvtröja över öronen typ hela dagen (för att inte bränna nacken). ^^

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lantz91
4/22/14, 4:40 PM
#31

#30 Ja nu i efterhand förstår jag det, stod bredvid dig och pratade om dina tåskor tillsammans med andra domaren ;) Hade kepsen på snedden för att inte bränna öronen mer än jag hade gjort. Bar en röd luvtröja med text på :)

Upp till toppen
Annons: