Annons:
Etikettoff-topic
Läst 823 ggr
Michaela-N
3/13/14, 7:50 PM

Ninja-handling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ALLTID haft såna himla problem med att handla för Kenzo. Han är så svår att köra med på något sätt, och det är alltid en utmaning att tänka om när man ska köra en bana med honom som man tidigare kört med Hugo. Därför får jag alltid en riktigt ful handling som jag och mina träningspolare kallar för mina ninja moves. 😃 Tänkte dela med mig av den värsta bilden jag kunde hitta när jag tappert försöker rädda situationen genom att sträcka ut båda mina armar i panik hahaha. 😭 Ville få tillbaka honom till min sida.

Ni får gärna dela med er av mindre vackrare handlingsmoment i denna tråd 🙂

Annons:
VStromberg
3/13/14, 9:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Typ denna bilden (från 2009 dock..) vad händer?! Vi kommer ju krocka vilken sekund som helst. Skandal :P

Men ninja? Ja.. fort gick det.. ;)

Kommer dock faktiskt inte ihåg hur det där slutade.. Antingen med en krock eller nedsprunget hinder skulle jag gissa på nu när jag ser bilden, men helt ärligt så tror jag att vi gick en felfri bana..

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Michaela-N
3/14/14, 4:36 PM
#2

#1 Hahaha du ser ju iaf lite mer graciös ut än vad jag gör 😉

Frida B
3/14/14, 5:30 PM
#3

Haha inte riktigt Ninja, men ballerina… Hunden har mer kroppskontroll än vad jag har haha! Gör nämligen piruett efter piruett, har väldigt svårt med byten. Oavsett vilket byte det än är… Haha! Har "tyvärr" inga bilder att visa.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Upp till toppen
Annons: