Annons:
Etikettallmänt
Läst 2226 ggr
CelsiusT
2014-03-22 15:09

Kläder i agility

Vad har ni för kläder på er när ni tränar och tävlar agility? Vill gärna se lite bilder ;P 

Varför väljer ni dom kläder ni använder?

Medarbetare på westernridning.ifokus

Annons:
Sugar Mist
2014-03-22 15:15
#1

Brukade/brukar använda ett par vanliga jeans och jacka. Ska dock börja med leggins då det är SÅ mycket bekvämare, en tjocktröja och typ.. klart HAHA

-

Ellensandahl
2014-03-22 16:17
#2

När jag bara tränar på tomten har jag bara det som jag har på Mig då. Men däremot om jag ska till klubben/ gå en kurs har jag träningskläder alltså springbyxor och Nike tröja. Har alltid på mina bekväma skor från new balance!

Frida B
2014-03-22 16:34
#3

Vanliga jeans och tjocktröja när vi tränar :p Tävlar vet jag inte riktigt än…

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

nadilda
2014-03-22 16:44
#4

Löpartights, tjocktröja och min hurtta lydnadsväst (den är underbar, tränar aldrig utan den ❤️)

Michaela-N
2014-03-22 16:52
#5

Löpartights och en fleece eller skaljacka. Har inga bilder men syns nog på filmer från de tävlingar vi varit på.

Lojs
2014-03-22 17:57
#6

Typ mina vanliga kläder som jag har när jag är ute och går med hundarna, enda skillnaden är att jag har fotbollsskor när jag kör agility om det är mjukt underlag.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
CelsiusT
2014-03-22 18:30
#7

#6 Vad är det för "vanliga kläder" som du har när du går ut med hundarna då? *nyfiken*

Medarbetare på westernridning.ifokus

Lojs
2014-03-22 18:35
#8

#7 typ cargo-byxor och nån luvtröja, eller ett linne när det är varmare. Många har ju löpartights, men jag trivs inte i det och vill ha en massa fickor. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Upp till toppen
Annons: