Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1016 ggr
[Rabieslinn]
2014-04-15 15:14

Tänkte presentera oss!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Är en 19 år ung tant som heter Linn.
Jag är stolt ägare till en 8år gammal Labradorkille som heter Musical's Forever Plaid "Eskil" :)
Han kommer från Djurskyddet i Kristinehamn, han var otroligt överviktig och orkade knappt hoppa upp i soffan.
Vi började med massa långa promenader och att han fick springa lös i en stor inhägnad, mycket lydig och va så otroligt snäll mot allt och alla! Han älskar alla hundar och människor är det bästa som finns! :)

Han började gå ner i vikt, liggsåren började försvinna och han blev så mycket piggare!
Efter ett år så började vi med lite mer lydnad och sen blev det agility.
Han älskar agility, det går inte fort, men det är roligt! :)

Han tycker inte om kontakthindren, då han är väldigt höjdrädd och tänker inte tvinga honom heller. Så nu när det börjar dra igång med tävlingar här hos mig, så ska vi starta en hoppklass och se hur det går! :)

På den svartvita bilden är min Eskil till vänster, med ca 15kg övervikt som leker med sin lika tjocka kompis Robban. Och de andra bilderna är Eskil nu, ingen övervikt och bara massa löst skinn, haha :)

Annons:
VStromberg
2014-04-18 17:27
#1

Härlig läsning! Stor eloge till dig, det syns att du bryr dig om din fina hund. Välkommen, Linn!  😃✨🐶❤️

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

[Rabieslinn]
2014-04-18 23:20
#2

#1 Tack så jättemycket! 🐶❤️

Frida B
2014-04-19 14:37
#3

Välkommna! Fin hund :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Upp till toppen
Annons: