Annons:
Etikettträning
Läst 1109 ggr
Fialialej
5/5/14, 5:53 AM

Träningsdagbok/schema?

Skriver ni någon form av träningsdagbok eller träningsschema fär er hundträning? Hur ser det isf ut? Om inte, hur skulle ni kunna tänka er att formulera något av dessa för er träning? Tänker moment, upplägg, tid, mål osv. Annat?

"På natten är alla katter svarta"

Annons:
Frida B
5/5/14, 7:53 AM
#1

Nej, men ska nog börja göra det! Har märkt att det behövs :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Jetaime
5/6/14, 9:47 PM
#2

Nej jag har inte gjort det. Skriver dock ibland på bloggen eller nått  sånt efter träning.

Men nu när vi kommit en bit så blir det ju mer tänk om hur man ska lägga upp träningen osv :)

Fialialej
5/8/14, 5:04 PM
#3

Jag tror att det kommer bli aktuellt att göra någon form av träningsschema nu när vi börjat agilityn. Annars kommer vi inte hinna med att träna in allt till nästa gång.

"På natten är alla katter svarta"

smurfan-13
5/10/14, 8:50 PM
#4

För normalt träningsdagbok, men senaste tiden har jag tyvärr kommit ifrån det. Boken badade o ser så tråkig ut så jag behöver nog köpa en ny för att komma igång igen ;) Dock tycker jag att det ger skitmkt att ha en bok att gå tillbaks till för att se hur man utvecklas o för att kunna hitta de små detaljerna man lätt missar annars. Rekomenderas varmt!

Upp till toppen
Annons: