Annons:
Etiketttävling
Läst 660 ggr
elsa_2012
5/5/14, 7:26 PM

tävlibgsbok

Hejsan :-) Det börjar närma sig första tävlingen med lillan men sbk har fortfarande slut på agility-tävlingsboken. Deras andra funkar väll inte alls va? Stod för lydnad.. Har ju erfarenhet att klubbarna inte alltid har tillgång till tävlingsboken..

Annons:
VStromberg
5/5/14, 11:04 PM
#1

Nej, den för lydnad funkar tyvärr inte.. Kan du mejla till din SBK-klubb och fråga om dom har? :)

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Frida B
5/6/14, 7:11 AM
#2

Sitter i samma situation, väldigt irriterande haha…

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Michaela-N
5/7/14, 5:10 PM
#3

Ja, så har det varit i ungefär ett år nu 🤪 Jag hade tur som besökte en tävling i Gagnef förra sommaren där dom hade några till försäljning, så jag kunde köpa upp ett lager och dela ut till kompisar. Nu sitter jag i samma sits med en ny hund som inte har någon bok än, försöker leta reda på en…

Frida B
5/7/14, 5:26 PM
#4

#3 snälla säg till om du hittar! Behöver också en snart…

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Fialialej
5/7/14, 9:33 PM
#5

Hur kommer det sig att de inte ser till att trycka upp nya om det är slut?

"På natten är alla katter svarta"

Michaela-N
5/7/14, 9:34 PM
#6

#5 Tror dom inte kommer trycka nya upplagor, eftersom SKK har huvudmannaskapet sedan årsskiftet, och de lär knappast vilja ha SBKs logga på tävlingsböckerna.

Annons:
CelsiusT
5/12/14, 7:24 PM
#7

Men vad händer om det inte går att få tag i en tävlingsbok inför en start?

#6 Och SKK har inga böcker?

Medarbetare på westernridning.ifokus

Michaela-N
5/12/14, 7:33 PM
#8

#7 De har inte producerat några nya så vitt jag vet. Man får inte starta om man inte har ifylld tävlingsbok.

Monstertassar
5/12/14, 9:34 PM
#9

Skit!!! Ska starta på växjö bks tävling, men de har i alla fall 30 stycken där och har jag tur hinner jag få tag på en utav de. Har jag otur så kan jag inte ens debutera… varför ser de inte till att trycka upp flera? på SBKshoppen står det att de finns i lager?

Monstertassar
5/12/14, 9:35 PM
#10

Eller står nu att de är slut… fanns bara för någon dag sedan.

Michaela-N
5/12/14, 9:50 PM
#11

#9 Jag tror det löser sig för dig om dom har 30 st… Så många nya startande brukar man inte ha.

Monstertassar
5/13/14, 11:02 AM
#12

så många startande? de har över 700 starter och 200+ hundar alla i klass 1 D:

CelsiusT
5/13/14, 7:33 PM
#13

#12 Så många _nya_ startande (det är ju bara första gången man behöver köpa en bok). Även om man har många starter så är det verkligen inte dom flesta som startar för första gången. Dock kan ju ändå procenten kännas liten med 200 hundar i klass 1.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: