Annons:
Etiketthinder
Läst 852 ggr
Stiles
5/6/14, 10:46 AM

Hjälp sökes :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! (detta är mitt första inlägg här i Agility Ifokus)

Jag undrar vilket agility hinder som är enklast och bygga ihop snabbt och enkelt.
De ska kunna stå stadigt på marken på en grusplan.

Jag ska göra en reklam film om ett agility hinder i skolan och behöver ett hinder som är enkelt och bygga ihop :3

Hade tänkt mig A hindret men behöver material till de vilket kan bli ett litet problem och hitta… men ett vanligt hinder kanske med en lätt plast bom med hinder stöd av trä skulle va lättare och då behövs ju inte så där jätte mycket arbete?

Vad finns de för olika agility hinder som är enkelt och bygga ihop? :)

tacksam för lite hjälp :)

MvH Stiles

"If it is for the sake of my pride, there is nothing I won't destroy." - Byakuya Kuchiki - Bleach

Annons:
Frida B
5/6/14, 9:52 PM
#1

Slalomet… ;)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Jetaime
5/6/14, 10:08 PM
#2

Jag skulle också säga slslomen.. :P Man kan tex använda sig av elrör och bara banka ner i marken (så vida det inte är snustorrt).

Annars är väl inte heller långhinder så svåra. :)

molam
5/7/14, 11:06 AM
#3

Slalom skulle jag med säga xD men om det är lite för enkelt så kanske ett vanligt hinder eller ett långhinder som är lätta att göra men inte så lätt som slalom :p

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Blodfot
5/7/14, 11:35 AM
#4

hopp skulle jag säga!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Stiles
5/7/14, 1:04 PM
#5

Okej tack :D

Får se hur de blir kanske ska kontakta Hundklubben o fråga om man kanske får låna ett hinder utav dom så man slipper bygga :)

Fast ska prata med min pappa också så får se hur de blir :D

Vill helst bygga eget :3

"If it is for the sake of my pride, there is nothing I won't destroy." - Byakuya Kuchiki - Bleach

Upp till toppen
Annons: