Annons:
Etiketttävling
Läst 1144 ggr
Frida B
2014-05-08 16:20

Skol-SM!

Någon här som kanske ska på skol-SM nu i helgen? Vilken gren ska ni i sådana fall tävla i? 

Jag ska dit, och göra teoriprovet för laget… Men självklart tävla individuellt i agility! Första gången på en tävling, blir spännande… :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Fruset blåbär
2014-05-08 19:25
#1

Jag är för gammal 😂. Men en klubb och tävlingskompis ska tävla i agility i helgen! Hon tävlar i large med sina hundar!

Hoppas ni får roligt och lycka till!

Frida B
2014-05-10 17:44
#2

Haha jo roligt hade vi.. diskade båda loppen, första för att nimbus kände för att springa av plan och bajsa (trots att han precis var rastad…) och andra för att jag kände att han inte kommer fixa slalomet, så jag diskade oss med mening och körde ganska kravlöst några hinder tills han på något sätt slog i ryggen i däcket, fick ont och sprang iväg… Men vi hade kul! Och som en liten bonus "vann" jag teoritestet ;)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Fruset blåbär
2014-05-10 18:48
#3

Grattis till bra jobb på teorin då!

Hoppsan plötsligt bajsnödig 😂

Hoppas han inte gjorde illa ryggen då!

Frida B
2014-05-10 20:04
#4

#3 Haha ja, kändes väl lite sådär… Men artigt av honom att gå av planen i alla fall!
Tack!
Nej, tror bara det var en smäll! Möjligtvis ett blåmärke, men han är inte påverkad av det och det var bara en liten duns :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Monstertassar
2014-05-12 21:29
#5

Skolsm låter sjutk kul! ska börja hundinriktning nästa år och får se om jag kan få med eleverna där ;)

Vilken skola var det som vann? :)

Frida B
2014-05-12 22:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#5 det var jättekul! Tror det var ett lag från forshaga, men är inte säker haha… :) Vilken skola tänkte du gå? :)

Bild från i helgen! Ett av August Kobbs (min skola) ekipage, kom 4 i agilityn!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Monstertassar
2014-05-13 11:01
#7

Vet att forshaga tog guld i agility, men vilken skola van i överlag som håller i nästa? :) Ingelstad, en småland

Wenniz
2014-05-13 14:16
#8

Jag var inte med själv men några på skolan var med i Skol-SM och tog hem Guld i Agility Large (tror jag) och Guld i Freestyle :) Tror min skola hamnade totalt på 3,e plats :)

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Michaela-N
2014-05-13 18:13
#9

#6 Hur gick det för dig? :-)

Frida B
2014-05-13 18:24
#10

#7 vet inte haha!

#9 Diskade båda båda loppen, men förväntade mig inte annat :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

VStromberg
2014-05-15 22:15
#11

Grattis till min "hemmaskola" 😃 ForshagaAkademin som tog både guld och silvermedalj på skol-SM!
Har aldrig gått på skolan själv, men har lite vänner där, eftersom att jag bor i Forshaga. 🙂

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Upp till toppen
Annons: