Annons:
Etikettträning
Läst 1138 ggr
smurfan-13
2014-06-03 10:50

Träningsdagbok?

Hur ser era träningsdagböcker ut (ni som skriver)? Fota gärna och visa hur en typisk sida ser ut när ni skrivit i den.

Jag har försökt föra träningsdagbok i flera olika omgångar, men efter ett tag tappar jag det och så glömmer jag bort att skriva. Tycker att dagboken ger massor då jag skriver, men ändå glöms det bort eller prioriteras bort. Så behöver hitta ett enkelt, snabbt effektivt sätt att skriva, men som ändå ger en det man behöver för fortsatt träning.

Annons:
smurfan-13
2014-06-04 15:49
#2

#1 lite svårt att se på de små bilderna, men den ser väldigt smart ut. Har du gjort den själv?

sarae
2014-06-04 18:38
#3

Yes jag har gjort den själv :D Försökte ladda upp en pdf på sidorna istället men det verkar inte funka :(

fridaaocrazy
2014-06-14 20:03
#4

Tycker man att det tar för lång tid att skriva efter varje träning så kan man ju välja att skriva vad man lärt sig under de bästa träningspassen. Man kanske inte behöver skriva efter precis varje träningspass utan bara efter de man nått något mål eller liknande.

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

Jetaime
2014-06-15 11:04
#5

Jag har börjat notera lite smått vad som blev fel under träningspasset och varför (även positiva saker såklart), men det är inte så att jag skriver uppsatser om det, men diskuterar tex. med någon som jag tränat med och vet lite grann vad som ska tränas på nästa gång.

emsyzz
2014-06-15 21:07
#6

I slutet av varje träningspass filmar jag när vi kör alla hindren. Då kan jag jämföra gamla och nya filmer. Jag tar skärmavbilder ur filmerna och skriver lite på bloggen för att komma ihåg. Dagens träning: http://emsyzz.devote.se/blogs/28838555/vippbraumlda-.htm#WriteComment

Annons:
drika
2014-09-11 13:23
#7

Jag skriver vad jag vill träna på detta pass och det är viktigt eftersom att uppnår jag målet vill jag gärna köra på me nåt annat men med träningsdagbok håller jag mig lättare till en sak. Jag skrive rockså efter passet hur allt har gått och har det som rutin att  alltid planera  och utvärdera. Då glömmer man inte och det är viktigt att göra direkt efter:)

Hälsningar

Fredrika

Upp till toppen
Annons: