Annons:
Etikettträning
Läst 557 ggr
Ellensandahl
2014-06-05 15:45

Vart tränar ni?

Jag har äntligen bestämt mig för att bli medlem i en agility klubb då jag inte vill betala fler hinder för att ha på tomten. Men jag vet verkligen inte vilken klubb jag ska välja, det finns ju så många:) Jag är ute efter en klubb i Stockholm med en agility bana med alla hinder, en lydnads bana och kurser i helst rally, agility och vanlig lydnad. Man ska gärna kunna ta sig kommunalt och inte vara allt för långt ifrån stan. 

Känner ni till någon klubb som skulle kunna passa mig?

Mvh ellen

Annons:
Jetaime
2014-06-05 18:19
#1

Jag tränar på Trelleborgs brukshundsklubb. Men vet tyvärr ingen i Sthlms området som kan passa.

Michaela-N
2014-06-05 18:30
#2

Stockholmsavdelningen kan jag varmt rekomendera! 10-15 min promenad från Kista tunnelbana/Kista centrum. Är mycket aktiva inom både agility och lydnad. Har pågående kurser i rally och agility just nu. Två planer (en för agility och en appellplan) med bruks- och lydnadshinder. Mkt fina och välskötta planer. 

Hur gammal är du?

Ellensandahl
2014-06-06 12:27
#3

Jag och min mamma delar på kontot men jag som skriver är 14 år.

Ellensandahl
2014-06-06 12:29
#4

Både jag och mamma tränar aktivt och skrev inlägget tillsammans men måste båda vara medlemmar? Vi har varsin "träningskompis" varsin hund.

Michaela-N
2014-06-06 12:39
#5

#3 Man kan inte dela på ett medlemsskap. Däremot är du välkommen som medlem i Stockholms Hundungdom :-) Vi håller till på Stockholmsavdelningens planer. Det kostar 250 kr per år att vara medlem hos oss, och då kan du välja till ett till medlemskap hos SBK eller din rasklubb till exempel. Läs mer på www.shu.se

Upp till toppen
Annons: