Annons:
Etikettallmänt
Läst 666 ggr
molam
2014-06-30 21:10

Dags snart!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej!!

Nu är det snart dags för mig och bebis att åka på läger, vi ska vara volontär ledare och får som Lön eller Belöning Extra träning!! Det känns bra speciellt eftersom han Tydligen är Fel ras… Men men, åker 20 mil för en 4 dagars Träning med hunden, Men det är det värt det, Då jag aldrig gåt tpå en riktigt kurs med tanke på Att rasen är fel, så ska jag äntligen få extra hjälp av sånna som verkligen kan Agility!! ^^

Hunden är borstad och Grejjer som behövs är införskaffade!! ^^ på onsdag är det dags för röntgen och på Fredag (4/7) åker vi till östersund för att träffa "lägerledarna"  På söndag (6/7) då Börjar lägret! ^^ hunden vet att nått är på gång och jag är jätte exalterad !! ^^ Kastar in en liten Bild på en ny borstad och fin Bebis med!! ^^ (P.S HAn heter Egentligen Shaggy men lyssnar om man kallar han Bebis så därför kallar jag han för Bebis xD)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Frida B
2014-06-30 21:52
#1

Vad kul, hoppas det blir roligt för er! :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Monstertassar
2014-06-30 23:29
#2

Finns ingen fel ras! Har du fel ras måste jag ju ha något helt konstigt som kör en schäfer ;) 
Han är så söt, lycka till!

molam
2014-07-01 00:24
#3

#1 Hoppas jag med! ^^

#2 nää jag tycker heller inte att det finns nått som heter "Fel Ras" och speciellt inte en Snabb och smidig vallare Border Collie och Bearded Collie är ju nästan samma ras, Beardisen är Dessutom Framtagen för många år sedan av just Border collie och Old English Sheepdog. Men Tydligen så trasslar pälsen in sig i hindren och han ser inget för pälsen i ögonen och dom snubblar på pälsen,.. Aldrig råkat ut för det och har tränat agility i hemma miljö med tiken sen hon var 1½ hon är nu 11 xD så deet är ju bara en ursäkt att det är en fel ras, Schäfer har jag inte sett många i Agilityn, Är den duktig? ^^

Ska förressten försöka knäppa massa kort när jag är där, Ska jag lägga in nån bild här kanske, eller snarare är det nån som vill se? xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Frida B
2014-07-01 21:23
#4

#3 att border collie och bearderd collie nästan är samma ras håller jag inte med om. Men finns verkligen ingen fel ras! Dumt att säga något annat!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

molam
2014-07-02 02:13
#5

#4 Njae KAnske inte men Alla Blandar ihop Bearded och Border och Bearded är Framtagen av Bordern ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Frida B
2014-07-02 21:16
#6

#5 då kan det vara bra att lära folk att det inte är samma ras ;D

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
molam
2014-07-02 22:00
#7

#6 Det gör jag alltid SÄger att det minsann inte är samma Ras även fast Beardisen är Framtagen av bordern ^^ så Brukar jag alltid säga lite skämtsamt, "läs på era hundar ;)"

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Frida B
2014-07-02 22:01
#8

#7 haha ja men reagerade lite på att du sa att det var samma ras här bara ^^

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

molam
2014-07-02 22:10
#9

Jaa, Jag sa i princip samma ras men menade det inte bokstavligt xD Menade att dom går inom samma kategori (Vallare) Samt det här med hur Beardisen är Framtagen.

Sa I princip samma ras flr att jag brukar bara skriva, är inte duktig på att tänka över hur jag uttalar mig xD dock något jag jobbar på :p

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Frida B
2014-07-02 22:12
#10

#9 fattar ;)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Upp till toppen
Annons: