Annons:
Etikettallmänt
Läst 520 ggr
Frida B
2014-07-30 21:19

Tränat mycket i sommar?

Är det bara jag som haft ett litet agility-uppehåll i sommar..? Känner mig lite taskig mot Nimbus, han älskar ju agilityn så mycket och har knappt träffat honom i sommar… Men nu jäklar ska det tränas! Får hit Nimbus nästa vecka, åh vad jag saknar min skithund <3

Har ni haft en agilitysommar iår? :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Ellensandahl
2014-07-30 21:39
#1

Vi har inte tränat alls som jag skrev på andra tråden så håller vi oss till allergifoder men jag tror jag har ett hittat blötfoder av samma sort och det brukar han gilla:) Saknar träningarna ju..!🤔

Frida B
2014-07-30 21:47
#2

#1 varför kan ni inte träna? :(

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

smurfan-13
2014-07-31 00:23
#3

Båda mkt o lite :P

Hela våren & sommaren har vi tränat massor m hoppteknik då vi gått en onlineklurs i det. Men utöver det har det varit pyttelite träning. Det har varit för varmt i sommar tycker jag (hunden körde på ändå) så det har mest blivit att vi har simmat o badat.

lisa90
2014-07-31 09:03
#4

Jag och min hund laddar inför att gå tävlingskurs i höst så vi har kört 2ggr/vecka nästan hela sommaren :) Har haft två veckors uppehåll. Är superglad, för vi har gjort massa framsteg!

Ellensandahl
2014-07-31 09:50
#5

Vi testar honom om han är kvalster och pollen allergiker och jag var och bara tittade in hos min klubb och det var vääldigt mycket pollen. Plus att han int gillar sin mat speciellt mycket och han får iiinnnttee äta ngt annat än den så det blir lite svårt att belöna.. #2

Frida B
2014-07-31 11:33
#6

#5 jaha vad synd :( Hoppas det löser sig!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Michaela-N
2014-07-31 16:28
#7

Kenzo är ute på hans ägares landställe så vi har inte heller hunnit med så mycket. Tar igen det i höst sen :D

Sugar Mist
2014-08-08 22:36
#8

En del, varit så varmt. Mest tränat Penny, flynn har fått fokusera på vardagslydnaden och tävlingslydnaden.

-

Wenniz
2014-08-09 00:40
#9

Jag anser att vi inte har tränat något, vi har inte tränar några Agilityhinder sedan vi flyttade från huset och sedan har det varit så varm att jag har valt att vi tränar andra saker. Eftersom vi ligger lite off på Agilitysidan just nu har vi tränat in massa nya trix, hundmöten och sedan har vi börjat med simning då jag tycker damen har gått upp lite. ;) Vi har även lagt mycket fokus på rally momenten då hon lätt lägger av när hon inte känner för det. :) 

Dock ska vi faktiskt iväg på Söndag om det är bra väder för att träna lite agility, äntligen säger jag och Corinne! :D

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Jetaime
2014-08-09 09:22
#10

För oss har det blivit en del träning nu i sommar! Dels sommarträningen på klubben och sen har vi tävlat lite grann (både inoff och en off).

Upp till toppen
Annons: