Annons:
Etikettträning
Läst 798 ggr
Frida B
8/18/14, 12:12 AM

Träningsgrupp?

Är ni med i någon träningsgrupp? Hur kom ni med i den i sådana fall? Eller är det kanske ett gäng kompisar? :) Nyfiken!

Själv är jag inte det, har så sjukt svårt att prata med främmande människor just nu. Men hade däremot varit väldigt kul :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Jetaime
8/18/14, 10:39 AM
#1

Vi kommer börja i träningsgrupp nu till hösten. Men det är klubben som har dessa, så man betalar en ganska liten summa för att vara med. En av dom är där en ledare som står för övningarna och i den andra turas man om att göra övningar.

Michaela-N
8/18/14, 7:52 PM
#2

Vi är med i en träningsgrupp som klubben har varje måndag. Vi är en väldigt agilityaktiv klubb, så det är tre olika träningsgrupper varje vecka på olika dagar, en klass 1, en klass 2 och en klass 3. Jag är med i ettan och då hjälps vi åt att bygga en bana, det är alltid någon som är ansvarig för att ta med banskiss till just den måndagen, o så tittar man på varandra och hejar och ger konstruktiv kritik. Kostar ingenting men krävs också att man är med och hjälper till med banbygge när man vill vara med!

drika
9/11/14, 1:25 PM
#3

Jag kör ihop med en kompis och vi har det roligt, är viktigt att man har litte vovvar med då det är bra att träna med störningar tycker jag. Vi bygger bana och så tillsammans och sen har man ju egen träning o gå efter:)

Hälsningar

Fredrika

Upp till toppen
Annons: