Annons:
Etikettallmänt
Läst 857 ggr
VStromberg
11/8/14, 9:24 AM

Det börjar mörkna på kvällarna

Kylan kommer (redan snö i vissa delar av landet 👍), mörkret faller in på kvällarna, löven på träden har fallit, fåglarna flyger söderut, julpyntet börjar pryda skyltfönstren i stan och därmed är agilitysäsongen slut. Lyckligtvis så har vi en hel del inomhushallar i landet, men träningarna och tävlingarna minskar radikalt. 

Hur har ditt agility-år varit?
Själv så har jag inte fått ett dugg gjort. Det känns både jobbigt och skönt på samma gång 😃

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Annons:
Frida B
11/8/14, 10:56 AM
#1

Det har inte blivit så mycket för oss i sommar, men nu i höst blev det en del då jag är med och leder en kurs! Nästa helg blir det tävling, sen får vi se! Ska försöka hitta någon inomhushall eller inomhuskurs, kan inte ta ett uppehåll på ett halvår ju :O

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

VendelaS
11/9/14, 8:50 PM
#2

Inte vart mycket för oss i år heller då jag inte kunnat träna "på riktigt" eftersom tokfian fortfarande är för liten. Men lite tunnlar har vi allt tränat på klubben. Ser fram emot agilityträningar i vår och sommar när hon har fyllt 1. :D

www.lakritsnos.com

@vendelasandell på instagram.

lovechivas
11/10/14, 6:54 PM
#3

Jag gick min första agilitykurs nu i slutet av sommaren, otroligt kul men regnade nästan varje gång, det höll iaf myggen borta ^^

Bloggen för alla djurälskare - www.nouw.com/lovechivas

Frida B
11/10/14, 7:24 PM
#4

#3 hehe sa du inte att din hund var för liten? 😃

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

IngaTrnqvist
11/11/14, 10:47 PM
#5

Vi trallade runt lite på klubbens hinder (som inte är så nya och moderna) i början av sommaren, annars har det inte varit så mycket träning. En del slalom har vi lekt, har lärt om slalom med hjälp av 2x2 i våras vilket gjort enorma framsteg, så det spinner vi vidare på. Dessutom deltog vi i en uppvisning i agility tidigare i höstas :) Nästa år hoppas jag på att kunna starta i någon inofficiell blåbärs- och/eller hoppklass. Agility är inte vår huvudgren, men det skulle vara kul att prova att tävla, och se hur långt vi egentligen har kommit.

lovechivas
11/12/14, 4:12 PM
#6

Min foderhund jag träna är inte det, men kommer inte ha hand om henne mernu när jag får egen valp #4

Bloggen för alla djurälskare - www.nouw.com/lovechivas

Annons:
Upp till toppen
Annons: