Annons:
Etikettallmänt
Läst 1111 ggr
Frida B
1/31/15, 4:35 PM

Positiv-tråden

Här får ni mer än gärna skriva om ni har någonting positivt ni vill dela med er av! Även detta behövs nu, då kanske man hittar lite motivation, får tips av andra eller bara blir allmänt glad av att läsa. Skriv på!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Frida B
1/31/15, 4:44 PM
#1

Då börjar jag! Om ett par dagar ska jag till våran lokala bk för ett instruktörsmöte, och inom snar framtid blir det eventuellt en instruktörsutbildning för mig! Är så himla taggad! Denna veckan kommer bli riktigt kul, då jag även ska tatuera mig för första gången. Spännande!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Sugar Mist
4/4/15, 9:58 AM
#2

#1 Vänta.. Har du tatuerat dig?!

-

VStromberg
4/4/15, 4:31 PM
#3

Vi vill se! Vi vill se! Bild på tatueringen alltså…. :)

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Sugar Mist
4/4/15, 4:32 PM
#4

Oooooooooooooooooooja, jag är jättenyfiken nu!

-

Frida B
4/4/15, 10:24 PM
#5

Haha ja, Bernhards tassar och texten "Every once in a while a dog enters your life and changes everything" efter en "once in a lifetime"- hund jag hade, men aldrig hade chansen att ta hennes tassavtryck så blev Bernhard tassar då han var den som fick upp mitt hundintresse. Utan honom hade jag inte varit där jag är idag :) (Bernhard=min farmor och farfars hund) 

Ska se om jag hittar bilder på den bland mina sjuttioelva bilder…

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
4/4/15, 10:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Här! Tatueringen är en kväll och en natt gammal på detta fotot :p Hemskt dålig mobilbild men ja, man ser typ hur den ser ut bara att den ser mycket bättre ut i verkligheten :) (Det är meningen att tassarna inte är helt ifyllda, jag ville ha hans tassavtryck inte en perfekt tass… Samma med stänket runt om kring)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
VendelaS
4/5/15, 9:07 AM
#7

Så snygg verkligen!!!! 

Jag vill också ha en hundrelaterad tattoo i framtiden, jag vet bara inte vad än!

www.lakritsnos.com

@vendelasandell på instagram.

Sugar Mist
4/5/15, 9:19 AM
#8

Åh, jättefin verkligen!

-

Frida B
4/5/15, 10:54 AM
#9

#7 och #8 man tackar! Haha ja tog typ… Ett år att bestämma vad jag faktiskt ville ha, men tillslut så!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

VStromberg
4/5/15, 6:20 PM
#10

Snygg! Min enda tatuering är faktiskt också hundrelaterad.. Till ära för min Svea :)

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Frida B
4/6/15, 5:38 PM
#11

#10 Lust att visa den? :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Upp till toppen
Annons: