Annons:
Etikettträning
Läst 1653 ggr
luckysheltie
3/7/15, 7:09 PM

Skor?

Hej! Tänkte bara fråga, vad använder ni för skor när ni tävlar/tränar agility?🙂

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Annons:
JellieLewis
3/7/15, 9:02 PM
#1

Har nyss införskaffat Salomon Fellraiser W. Väldigt lätta, bra fäste och luftiga.  Väldigt smidiga rent av 🙂 lägger in en länk på hur de ser ut

http://www.outnorth.se/salomon/fellraiser-w?gclid=CJGG98mDl8QCFWrqcgodJgIARw#BlackIglooBlueGrapeJuice%7CUK6EU3913

Frida B
3/8/15, 5:30 PM
#2

Gympaskor :) Och när det är kallt, kängliknande gåskor.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

luckysheltie
3/8/15, 6:19 PM
#3

Tack för svar!

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Emmats_
3/9/15, 1:35 PM
#4

Nike free runs eller andra gympaskor! 😊

Sugar Mist
3/9/15, 1:46 PM
#5

Har använt ett par gympaskor som agility och löpskor(de har dock sprungit sin sista tur nu..) men ska köpa nya nästa vecka, och då blir det dessa :)
http://www.xxl.se/skor/damskor/loparskor/nike-fs-lite-run-2-w-loparsko-dam/p/1105722_2_style

-

VendelaS
3/12/15, 6:25 PM
#6

Gympaskor. Har ett par från asics :)

www.lakritsnos.com

@vendelasandell på instagram.

Annons:
Jetaime
3/13/15, 6:29 PM
#7

Jag har ett par gore-tex.. minns inte vad det är för märke på dom. Dom hade från början ganska så bra "dubbar" (inga riktiga så som på fotbollsskor) men dom är lite sletna nu (tänkte slänga dom när ridhusträningen är slut) och köpa ett par nya! :)

[Stockholmsbruden]
3/15/15, 8:35 PM
#8

Gympaskor, nike. Hunden har "tygpåsar" med jardborrar som man spänner, dom funkar jättebra, det ör sånna som slädhundar har när de drar!:D

Fruset blåbär
3/20/15, 1:06 PM
#9

Vanliga gympaskor när det är torrt och bra underlag - är det halt, lerigt eller blött så har jag fotbollsskor.

Kitten86
3/22/15, 6:27 PM
#10

Höst/ vinter kör jag med läder kängor med ett jättebra grepp och bra stabilitet för foten.

Sommartid (när man kör mycket ute på gräsmatta) springer jag i fotbollsskor för grus. Dessa har lite mindre, men fler, dobbar än vanliga fotbollsskor för gräs. De ger superbra grepp att både springa och göra snabba stopp och svängar i 😃

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Sugar Mist
3/22/15, 6:32 PM
#11

Vart inte de nämnda skorna utan ett par andra, blå skor. Nike dual fusion tror jag de hette? :P
Har inte hunnit testa de i agilityn än men de lär testas snart, oerhört sköna skor iaf

-

Upp till toppen
Annons: