Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1068 ggr
VStromberg
4/18/15, 1:20 PM

Vad vill ni se på sajten? Du kan påverka!

Nu är vi 696 medlemmar här på Agility iFokus, men aktiviteten är ändå väldigt låg.

Vad vill du som medlem se mer av här på sajten? Rösta gärna på ett av alternativen och skriv gärna en rad eller två, gärna med egna förslag! 🙂

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Annons:
VendelaS
4/18/15, 6:12 PM
#1

Jag får be om ursäkt att jag som Medarbetare varit väldigt oaktiv, men det har hänt en del. Livet går alltid först såklart. 

Jag tycker att det hade varit kul med blandad kompott. Kanske lite tävlingar varvat med artiklar och kanske så simpla saker som + och - med senaste träningen?

www.lakritsnos.com

@vendelasandell på instagram.

IngaTrnqvist
4/18/15, 10:41 PM
#2

Allt! 😇

Jag har valt att pausa allt vad agility heter med Brownie och kommer inte satsa på agility alls med honom, så jag har inte så mycket att bidra med. Men jag älskar att läsa allt som handlar om agility (både för hund, smådjur, häst och vilka andra djur man kan träna agility med) och kommer ta upp det igen om några år med min kommande hund. 

Men kanske någon tävling kan få upp aktiviteten lite? Köra igång månadens agilitystjärna igen kanske?

Stormvindh
4/19/15, 9:49 PM
#3

Håller med föregående, och som nybörjare på agility hade jag tyckt det vore kul med träningstips/övningar av något slag! Känner att jag har noll koll på olika slags övningar i nuläget så kunde vara kul att få lite tips och inspiration :) I artiklar eller som någon månadens övning eller liknande kanske, har inte så stor betydelse för vår del :)

Medarbetare på Vallhundar

VStromberg
4/24/15, 11:05 AM
#4

Tack för alla tips! Ös på med fler! 😃

Nyss registrerade sig den 700:e medlemmen på Agility iFokus, härligt, och välkommen!

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Upp till toppen
Annons: