Annons:
Etikettallmänt
Läst 1155 ggr
Frida B
2015-05-16 00:35

Nimbus agilitytråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har äntligen börjat kunna dokumentera Nimbus och mina framsteg i agilityn! Så känner att det är dags för Nimbus alldeles egna agilitytråd 😃

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Frida B
2015-05-16 00:37
#1

Vi kan ju börja från början… Såhär såg det ut ;)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
2015-05-16 00:48
#2

Och såhär såg det ut i mars, samma hall :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
2015-05-16 00:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Så stolt över min Dobby (hans smeknamn)! Imorgon blir det agilityträning med en kompis och hennes Aussie (Sugar Mist här på sajten), och vi ger oss på en klass 2 bana. Ska bli kul! :D

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
2015-05-16 00:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Pussgurkan min!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
2015-05-16 00:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Det fördömda slalomet.. Har vi så himla svårt med. Antingen vill han hoppa ur det, eller så tar han fel ingång. Träna, träna, och åter träna… Fast här tog han faktiskt ett "inkallningsslalom" vilket förvånade mig 😃

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
2016-04-16 16:53
#6

Nu har vi tävlat, diskade igen. Första loppet var katastrof haha, Nimbus var lite otaggad, jag är otränad och ingen av oss har tränat särskillt mycket agility i vinter. Men andra loppet, alltså herregud. Jag brukar få peppa honom, hålla kvar honom för han vill dra ut och är väldigt trögkörd. Men nu var det jag som fick kämpa för att hinna med! Shit vad bra han var! Han som man måste sträcka ut hela armen för atthan ska fatta vart han ska, kunde jag springa brevid och ropa så gjorde han det han skulle. Sabbade på slalomet som vanligt, sen gav jag upp och körde bara för att det var roligt. Sista raksträckan, rena drömmen…. Ska lägga upp filmer här ikväll!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
CayKantos
2016-04-17 16:30
#7

Jobba på! Ni är superduktiga! Heja Heja🥳

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Frida B
2016-04-17 16:33
#8

Här är första loppet!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
2016-04-17 16:34
#9

Hepp… Försöker igen

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
2016-04-17 16:35
#10

Nu då?

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
2016-04-17 16:36
#11

Och andra!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Upp till toppen
Annons: