Annons:
Etiketttävling
Läst 771 ggr
TeaOchHanna
2015-05-25 10:23

Någon som ska tävla i Bro-Håbo BK 6/6?

Hejsan! Är det någon som ska på denna tävling? :) Det är min första officiella tävling och jag är liiite nervös! Speciellt hur man gör med inmätning och tävlingsbok. Skulle vara toppen med en mer rutinerad "fadder" på plats eller en annan nybörjare som man kan vara förvirrad tillsammans med ;)

Annons:
Jetaime
2015-05-25 15:27
#1

Jag ska inte dit, men lycka till! :)
Info om mätning och tävlingsbok brukar stå i PM:et sen brukar det finnas många trevliga människor på tävlingsplatsen som man kan fråga, både funktionärer och tävlande :)

Frida B
2015-05-25 16:42
#2

Tyvärr är det för långt borta, minns att jag funderade på den men bestämde mig att avståndet var för stort. Men lycka till! Har du facebook kan du alltid kolla i gruppen "agility sverige" :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

TeaOchHanna
2015-05-27 09:37
#3

Synd! Jag får fråga mig runt ;) Som tur är har vi tävlat en gång inofficiellt. 

En fundering som jag har är om det är ok att fortsätta banan även om vi blir diskade? Jag tränar slalom för fullt med henne men det sitter inte fullt än, på den inofficiella tävlingen struntade jag i det hindret, skulle det bli omöjligt med slalom på den här tävlingen vill jag inte sluta där.

Frida B
2015-05-27 09:48
#4

#3 självklart kan ni det, bara ni inte överskrider maxtiden :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Fruset blåbär
2015-05-30 21:21
#5

Jag ska dit med båda mina flickor 🙂

och vi är flera från klubben som ska dit. Min Extra är i klass I small och min Dizzy är i klass II agility ( klass III i hopp, så det blir inget den dagen).

Skicka ett PM innan nu i veckan så kan vi absolut ses och jag stöttar gärna dig med det jag kan bidra med!

TeaOchHanna
2015-06-04 13:49
#6

Å vad kul! :) jag har skickat ett PM till dig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: