Annons:
Etikettträning
Läst 643 ggr
Lojs
2015-11-05 20:01

Endagskurs för att komma igång med agility

Jag har fått lov att skriva ett inlägg här (tack Frida B!) om en endagskurs jag tänkte hålla 13/12 (på självaste lucia). Det är för den som är nybörjare och vill börja med agility på egen hand, dagen ger en grund för att kunna träna på egen hand på ett säkert och effektivt sätt utan att riskera att lära hunden ovanor. 

Jag som är instruktör har pysslat med agility sedan -95, tränat upp ett gäng hundar inom familjen (tävlat upp till SM), är utbildad SBK-instruktör, agilityinstruktör inom SBK, instruktör inom Canis och är aktiv agilitydomare. 

Inomhushallen där dagen hålls ligger utanför Varberg, Varberg ligger typ mellan Göteborg och Halmstad. 
Mer info finns på hallens hemsida här: http://www.k9park.se/#!endags-kurs-agility/ah2b6

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Lojs
2015-11-22 17:49
#1

Jag glömde skriva att det inte är någon åldersgräns för hundarna på kursen, den är mest för att lära förarna och övningarna går att anpassa till yngre hundar som inte ännu ska göra ansträngande saker. Det finns platser kvar. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

ipopuma
2015-11-24 13:17
#2

Nej vad tråkigt att det inte var mer söder men hoppas ni får det trevligt :-D

Lojs
2015-11-24 15:52
#3

Mm, det är sällan man har tur och något ligger i närheten. ;) Tack!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

ipopuma
2015-12-05 20:23
#4

Ja svårt när man är sexton och utan körkort hahahahaha då kommer man oftast inte så långt :-P

Lojs
2015-12-05 20:51
#5

Jo, precis, jag hade tur som hade en pappa som körde mig till alla kurser, tävlingar mm innan jag fick körkort. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Upp till toppen
Annons: