Annons:
Etiketttävling
Läst 2790 ggr
xina10
1/9/16, 1:24 PM

Blåbärstävlingar

Hej på er, jag undrar om någon här vet om det finns någon lista på vart och när det körs blåbärstävlingar. Har varit ute och kollat på vanliga tävlingar via SBK  men känns som de flest ligger långt iväg och jag vill tävla mycket med mina hundar. Vi tycker det är så kul.

//Jonnix

Annons:
Fialialej
1/10/16, 7:05 PM
#1

Var bor du?

"På natten är alla katter svarta"

XeZafir
1/11/16, 3:47 PM
#2

Ja, tänker detsamma, vilket område är det du har tillgång till i vårt avlånga land?

Jetaime
1/13/16, 7:24 AM
#3

Läser man presentationen så verkar det som hon bor i Markaryd? :) agilityfabriken i Hässleholm har några oftast ganska regelbundna blåbärstävlingar. Vad jag kan se på hemsidan så ska dom ha både i februari och mars! (googla agilityfabriken)

xina10
1/15/16, 5:16 PM
#4

Ja precis jag bor i Markaryd, ja agilityfabriken i Hässleholm har och där har vi varit men finns det ingen sida som man kan se när de har blåbärstävlingarna och vart? Vill på fler tävlingar. Blåbärstävlingarna utomhus måste ju oxå finnas, kan kanske gå in på lite olika hundklubbar och se om de har tävlingar.

//Jonnix

Jetaime
1/15/16, 7:12 PM
#5

Jag vet inte hur det är med det nya systemet sagik-tävling (där alla officiella tävlingar ligger/kommer ligga) men på SBK-tävling (gamla systemet) fanns det ibland inoff tävlingar där också.

Annars tror jag inte det finns någon direkt sida så sett.. Men inbjudningar till olika tävlingar brukar komma i en del fb-grupper också..

Upp till toppen
Annons: