Annons:
Etikettträning
Läst 729 ggr
Fisherling
4/20/16, 11:05 AM

Tinjas Agility

Tänkte bara ha en tråd där jag kan lägga upp lite videos på när jag och Tinja tränar Agility. Blir liksom enklare då för mig att gå och titta tillbaka, samt att jag gärna tar emot tips och tricks. ( Eller pepp om jag nån gång känner att allt är hopplöst :P )

Idag har vi tränat slalom, handling och hoppteknik.

I videon tycker jag faktiskt att jag kan se tillstymmelsen till någon teknik hos henne när hon tar slalomet, vilket är ett stort steg framåt! Sen att jag klumpar mig, är supersen med belöningen och kastar den lite åt tjotaheiti är en helt annan femma.. 🤫

Annons:
Fisherling
4/20/16, 11:10 AM
#1

Och här har vi hoppteknik!

Började med att ha alla hinder på samma avstånd från varandra, ungefär 6 fot. Körde kanske 3x3 repetitioner. På videon kör jag dock 6 fot på första, 7 fot på andra och 8 fot på tredje, för att hon ska börja tänka på att bedöma avstånd.

CayKantos
4/22/16, 12:13 PM
#2

Duktig :D gick det bra med hopphinderna efter? Inget krypande under eller?

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Fisherling
4/22/16, 12:34 PM
#3

#2 Haha ja! Verkade bara vara en helt off dag för både henne och mig :P

CayKantos
4/22/16, 12:37 PM
#4

Det var ju bra! Lycka till på första tävlingen, såg du var på g! Om det blir närheten av GBG får du ju säga till så man kan åka dit o kolla ;) ;)

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

VendelaS
5/21/16, 9:05 PM
#5

Vilken rolig tråd!! Så kul att kunna kolla tillbaka på och se er utveckling! Fortsätt jobba på och ni kommer bli riktigt grymma!

www.lakritsnos.com

@vendelasandell på instagram.

Upp till toppen
Annons: