Annons:
Etikettträning
Läst 764 ggr
Jetaime
2016-12-07 17:20

Hemmabyggd nerfart!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För ett par dagar sen blev äntligen min nerfart klar! 
Tanken är att jag ska träna om kontaktfälten nu i vinter, från 2+2 till running. Kommer bli klurigt eftersom hennes 2+2-bettende är väldigt befäst på träningn, men å andra sidan är det väl inte riktigt agility först man kommer ut på agilityplanen.. denna kommer ligga i "rummet" i min lilla 1:a och belöningen kommer att vara i hallen eller köket 😂 Finns mycket att jobba på tills vi kommer så långt att vi kör på en riktig balans, så denna kommer bli super att ha att träna på i vinter.  Blev väldigt nöjd med bygget (tog hjälp av min pappa för att få ihop tänket och någon att diskutera med, samt att hantera så stora träskivor och såga är inte riktigt min starka sida. 

Ambitionen från början var att bygga en helt egen balans, men det blev lite problem när jag verkligen inte har någonstans att ha den.. jag menar det är ganska stor yta som kräv.. bara balansen är typ 11 meter lång.. plus några meter innan och efter. Men jobbar på det, dyker det upp något ställe att kunna ha den på (kollar möjligheter på stall eller privata gårdar osv.. ) så kommer vi nog bygga en hel balans också! 

Blev lite reducerad längd på denna eftersom utrymmet i min lägenhet är ganska begränsat. :)

Annons:
Jetaime
2016-12-07 17:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Blev en liten bock till så man kan höja upp den efter hand sen :) (den överlåter jag all credit till pappa för, jag höll lite grann och hjälpte till att mäta lite.. haha)

Upp till toppen
Annons: