Annons:
Etiketttävling
Läst 812 ggr
CelsiusT
2017-04-12 08:00

Värdesaker vid tävling?

Ni som åker ensamma på tävlingar, vad gör ni med värdesaker (mobil, bilnycklar, tävlingsbok/vaccinintyg tex) medan ni är inne på banan?

Medarbetare på westernridning.ifokus

Annons:
Michaela-N
2017-04-14 23:01
#1

Får oftast plats i fickan, annars har jag lämnat det och ingen har snott ifrån mig tidigare iaf

Jetaime
2017-04-15 10:30
#2

Jag har inget eget tält, men brukar oftast få lov att sätta in mina saker i någon annans tält så kan man hjälpas åt att ha lite koll. Är bilen när så kan man ha sakerna i bilen. Men oftast i väskan på tävlingsplatsen. Telefonen ligger tom i bland framme för att vi brukar filma varandra 🤐

Helena89
2017-04-18 11:14
#3

Jag har tänkt på samma sak. Ska tävla nu på söndag och det blir första gången jag åker ensam på tävling. Annars har jag alltid haft någon med mig som kan vakta och som brukar filma. Och egentligen skulle jag ju vilja att någon filmade, får se om jag känner igen någon på plats, kanske någon där jag känner som kan hjälpa mig. Men lite problematiskt nu att XL-L/M/XS går var för sig för det gör att dom som är på plats när jag startar troligtvis är rätt upptagna inför start själva. Vi får väl se hur det blir.

Upp till toppen
Annons: