Annons:
Etikettträning
Läst 1004 ggr
Helena89
4/25/17, 6:41 PM

Instruktörer på västkusten?

Vad finns det för duktiga agiliyinstruktörer på västkusten som erbjuder privatträning i agility? Tänker mig nu inte likt en nybörjarkurs på en hundklubb utan lite högre nivå på handling.

Annons:
Lojs
4/27/17, 10:14 AM
#1

Det självklara tipset är väl Jenny Damm, hon finns ju i Falkenberg/Halmstadstrakten. En av vår tids mest meriterade svenska förare. 
I övrigt finns Elin Fahlgren i Västra Frölunda, väldigt duktig instruktör, jag vet att hon håller kurser på olika nivåer, vet inte hur hon har det med privatträningar, men värt att kolla. 
Emelie Merenius utanför Vårgårda är helt grym instruktör, men en smula mer inåt landet. =)

Det var väl vad jag kom på sådär på rak arm, men det finns väldigt många fler som håller högre än nybörjarnivå.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Helena89
4/28/17, 10:28 AM
#2

Aha, finns Jenny Damm så högt upp, trodde hon fanns i skåne. Är ju en bit för mig att köra men ändå inom hyfsat rimligt avstånd. Kan nog bli intressant lite längre fram iaf. Ska kolla dom andra också du tipsade om för dom har jag inte ritkgit koll på vilka dom är och hur dom jobbar.

amandatherese
5/2/17, 7:37 AM
#3

Ulrika Petterson som har Up and run agility finns i Jönköping om det inte blir för långt att åka :)

Upp till toppen
Annons: