Annons:
Etiketthinder
Läst 1335 ggr
hund_katt
2014-02-03 16:13

agility hinder

var kan man köpa bästa och billigast agility grejer? ska inte ha det än på ett tag, hunden som är tänkt att använda i agility kommer troligen inte förrns tidigast i början av sommaren. men gillar att vara förberedd :) också för att jag har tråkigt ;P har inget bättre för mig :)

men ge tips på vart man kan köpa billiga och bra hinder i storlek till en sheltie. kan ju bygga egna också, men känner att jag är lite lat

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
Frida B
2014-02-03 16:37
#1

Rusta har ganska billiga grejer, annars har höök endel.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

hund_katt
2014-02-03 16:41
#2

tack :) ska kolla det :)

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

VStromberg
2014-02-04 03:00
#3

Rusta har vissa Agilityhinder :) Bäst är om du kan träna på en klubb med "riktiga" hinder! :)

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

hund_katt
2014-02-04 17:23
#4

ja. tänkte gå kurs men vill träna lite hemma också :)

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Kitten86
2014-02-04 19:09
#5

Tänker du dig billiga hemma hinder att träna med så kan du köpa det på t.ex. Hööks. Rusta sålde förut men tror att de mer eller mindre slutat med Agilityhinder.

Jag köpte mina på Rusta (tränat både större och mindre hundar med hindren) men de ser likadana ut som de som Hööks nu säljer. Den tunnel jag använder mig av vid träning köpte jag faktiskt i en vanlig leksaksaffär 😃

Sen kan du alltid googla runt då det finns många andra ställen som säljer liknande träningshinder. 

T.ex hittar jag lite snabbt:
Häromi
Zooplus

Lycka till!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

hund_katt
2014-02-06 15:59
#6

tack så mycket :) hööks eller rusta har v inget i närheten kom jag på xD men vid sommar stugan i Halmstad finns båda tror jag.. hööks finns i alla fall där. så får passa på att köpa lite när vi ändå är där i slutet på våren/början av sommaren :)

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
Kitten86
2014-02-06 18:37
#7

Hööks har ju annars en webshop också 😉
Om det inte är så att vill klämma och känna på det innan du köper vill säga… Om inte annat så är det ju ännu för kallt och fruset för att kunna få ner hindren i backen 😃

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

hund_katt
2014-02-07 20:07
#8

ska kolla in å hemsidan ;)

hehe, ja. kan j vara liiitesvårt. men annars när man väl fått ner dom sitter dom nog fast ett tag i såna fall :P

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Upp till toppen
Annons: