Agility iFokus

Agility

Etikett: allmÀnt
LĂ€st 2116 ggr
Ellen89
1

Agility koppel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag kopt denna at min tik, vad for koppel andvander ni? *slightly obsessed with dog leads/collars*  đŸ€Ș

Sugar Mist
0

AnvÀnder ett vanligt lÀderkoppel :)

-

[Neoverona]
1

AnvÀnder dessa frÄn Definity :)

[.Victoria.]
0

Jag anvÀnder ett rundsytt halvstryp och typ ett repkoppel/snöre vad man nu vill kalla det för :P

Jetaime
1

AnvÀnder zukis vanliga sele som hon alltid har, vanliga kopplet ocksÄ. Hurttas y-sele, hallon och matchande runt koppel ;)

SajtvÀrd för Australian Shepherd.ifokus!

Jetaime
2

Hittade ingen bra bild pÄ henne med selen och kopplet, men hÀr Àr hon och syster indi pÄ agilitytrÀning :)

SajtvÀrd för Australian Shepherd.ifokus!

Frida B
1

Jag kör med vanligt koppel och halvstryp, alternativt retrieverkoppel till och frÄn banan dÄ han kan sticka just dÄ pga att han taggar för mycket.

SajtvĂ€rd pĂ„ AkvarierĂ€kor ifokus och m_edarbetare pĂ„ Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Mutal
1

Jag har köpt ett nytt idag som jag ska till agilitytrĂ€ningen ^^ Har ungefĂ€r en halvtimmes promenad till Jamis hundsport i VĂ€stervik sĂ„ ni kan ju gissa vem som spenderar lediga dagar dĂ€r ;) 
Halsbandet Àr ett "slÀpphalsband", har inte hunnit prova det pÄ lillsnörpan Àn men det blir nog bra! ^^

Ellen89
0

Fina koppel alla! đŸ˜ƒ

[Agilitypuffen]
1

Jag har ett rundsytt rosa retrieverkoppel av lĂ€der för att det Ă€r lĂ€tt att ta av och pĂ„. Har ingen bild nĂ€r hon har den pĂ„ men detta Ă€r frĂ„n butikens hemsida,  köpte pĂ„ hundgott.se