Annons:
Etiketttävling
Läst 787 ggr
Helena89
2017-02-04 17:21

Hur lång åker ni för att tävla?

Vad har ni för bortre gräns? Hur många timmar åker ni för att tävla? Åker ni i hela landet eller bara närområdet?

Annons:
Lojs
2017-02-04 17:30
#1

När jag tävlade mycket så höll jag mig inom 20-max 25 mil om det inte var en två/flerdagarstävling, jag tänkte inte så mycket på körtiden utan mer på bensinkostnaden.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Helena89
2017-02-04 17:42
#2

Jag tänker också på bensinkostnaden. Jag tycker bara det är så få tävlingar inom närområdet. Känns väldigt trist. Skulle egentligen vilja hålla mig inom kortare avstånd än så, men inser att jag nog kommer behöva åka lite längre för att få till några tävlingar i år.

Lojs
2017-02-04 18:21
#3

Jo, jag bor ju bra och kommer till både skånetävlingar och göteborgstrakten inom min radie. 
Annars så är det ju perfekt att samåka, det är det många som gör. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Jetaime
2017-02-05 12:30
#4

Sen jag zuki blev uppflyttad i klass tre så har det blivit längre och längre …förra året så blev det 25-35 mil till nästan alla tävlingar enkel resa och några lite närmre .. men åkte till Stockholm också för en tävling… typ 70 mil enkel resa.. oftast är vi ett par stycken som samåker .

panini
2017-02-14 15:17
#5

Jag bor i Skåne, och då det är min mor som kör så blir det bara tävlingar inom länet 🙂

Upp till toppen
Annons: